Prohledat tento blog

neděle 28. prosince 2014

Preview.rar



Vždycky jsem miloval RPGčka. Ale jen takové s hustým příběhem, jako má třeba Diablo 2. Po tom co jsem viděl jak se World of Warcraft stalo děsně populárním, rozhodnul jsem se, že ho taky vyzkouším.
No, hra to byla parádní, o tom žádná. Jedinej problém co jsem měl, byl výkon. Můj 6 let starej laptop už na takový hry nebyl stavěnej.

Pokusil jsem se tedy vyhledat nějaké řešení na internetu. Přemýšlel jsem o overclockingu, ale když jsem se o to pokoušel posledně, měl jsem pocit že mi to každou chvíli bouchne pod rukama.

Souběžně s tím jsem hledal něco, co by mi pomohlo dohnat déle hrající hráče. Nějaké ty cheaty a tak podobně. Hledání googlem mi zrovna moc nepomohlo, a tak jsem se rozhodl prošmejdit všechna fóra kde byla byť jen zmínka o WOW. Když se nad tím zamyslím, byl jsem tím docela posedlý…

Každopádně, na jednom fóru jsem se dal do řeči s jedním hráčem který mi doporučil hackovací software. Poslal mi do soukromé zprávy odkaz a návod jak s programem zacházet.  Soubor se stáhl za chvilku, a protože to byl rar, rozbalil jsem ho na plochu a pak spustil.

Nejdřív se nedělo nic. Pak začal výkon počítače klesat. Už jsem tak nějak počítal s tím, že to byl virus a někdo mi právě krade data. Po pěti minutách vyskočilo klasické dialogové okno říkající : Jsi připraven najít smysl života v šílenství? A dvě tlačítka ANO a NE.

To mě dost vyděsilo, tak jsem nepřemýšlel, a klikl na NE.

V tom se z počítače začaly ozývat výkřiky. Před chvílí jsem poslouchal hudbu, a tak jsem měl nastavenou hlasitost na 75%. Křik zněl jako kombinace lidského a zvířecího řevu. Následně se spustila slideshow s obrázky lidí. Byly zvláštní… Všichni zírali přímo na mě bez jakéhokoliv výrazu. Připomínali skoro až figuríny. Někteří se dívali z dálky, jiní krmili psa nebo nakupovali. Ale ten nepřirozený výraz měl každý z nich.

Slideshow trvala asi minutu a na konci se objevil obrázek muže se stejně prázdným výrazem. Podíval jsem se mu do očí a najednou se mě zničeho nic zmocnil strach. V hlavě se mi začaly objevovat snad všechny násilné činy co kdy kdo udělal, všechny druhy mučení co kdy lidstvo vymyslelo. Začal jsem se třást a cítil jsem jak mě šíleně bodá u srdce. V panice jsem zaklapl laptop a začal jsem se pomalu uklidňovat.

Další den, když jsem Laptop zase zapnul, celá plocha byla poseta obrázky. Ani jeden jsem neotvíral. Prostě jsem všechny označil, smazal a koš vysypal. A vám radím… Jestli někdy narazíte na soubor Preview.rar, nestahujte ho.











Žádné komentáře:

Okomentovat