Prohledat tento blog

úterý 26. srpna 2014

Team fortress 2

Team Fortress 2

Je tu určitě spousta lidí co tuhle hru hraje. Někteří jen tak pro relax a jiní proto aby mohli posílat šílené poláky do prdele. Nicméně, je tu jedna věc která vám TF2 hodně znepříjemní.
Všechno to začalo asi před třemi dny. Zničeho nic mi volal můj IRL (in real life) kamarád a tohle je hrubý přepis našeho rozhovoru.
On: Čau Léo, jsi tam?
Já: Yup, co se děje?
On: Já… Potřebuju aby jsi se na něco podíval.
Já: Uhm, na co přesně?
On: Nějak se mi podělalo TF
Já: imba, weps?
On: co?
Já: To je jedno, tak co se děje? Nějakej glitch?
On: Já nevím, je to divný.
Já: A nějaký screeny máš?
On: Zkoušel jsem je udělat ale nešlo to.
Já: Divný…
On: Hele, prostě to zkus na svym PC
On: Jdi do load out menu, nastav si the mackerel, pak the bat, pak the mackerel znovu a nakonec the sandman.
Já: Ok..
Já: Počkej, nemám mackerel…
On: Dal bych ti jí kdybych mohl…
Já: Zkusim jí sehnat, každopádně dík za info. Mrknu na to.
A pak šel offline.
Měl jsem za to že našel jen nějakej vtipnej glitch a chtěl mi ho ukázat. Nedalo mi to a mackerel jsem si vycraftil. Pak jsem postupoval přesně podle návodu:
Mackerel -> Bat -> Mackerel -> Sandman
Pak obrazovka zamrzla… Měl jsem sice nejnovější herní stroj, ale u TF jsem byl zvyklej na lagy a tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Čekal jsem až se hra zase rozjede když v tom mi do sluchátek někdo opravdu hlasitě zařval. Byly dvě ráno a tak jsem doslova spadl ze židle.
Když se obrazovka rozjasnila, všechny sloty byly pryč a obrazovka byla šedá. Scout se díval směrem ke mě, jeho oči byly jen bělmo a v rukou nedržel zbraň. Někomu by tohle mohlo přijít strašidelné, ale já už jsem tf hrál s dx 8.1 a tak jsem byl na podobné glitche zvyklý.
Klikl jsem po paměti tam kde mělo být tlačítko zpět, a obrazovka s výběrem tříd vypadala stejně jako předchozí.
Protože už se nezobrazila ani tlačítka, zmáčl jsem na esc a dostal se do hlavního menu. V tuhle chvíli mi něco říkalo že to asi nebude jen obyčejný glitch. Hlavní menu bylo toziž velice… Obyčejné. Jen černá obrazovka a nahoře bylo bílým písmem s fontem times new roman napsáno Team Fortress 2
Pod ním byly tři možnosti. Play, Options a Quit.
Byl jsem sice ospalý ale i tak jsem kliknul na play. Najednou vyskočila obrazovka s výběrem serveru a byl tam jen jeden. Zkontroloval jsem si jestli nemám špatně nastavený filtr ale nikde problém nebyl. Opakovaně jsem dával refresh ale pořád tam byl jen ten jediný server s mapou Manor… Mapa byla pojmenovaná přesně tak jak to píšu. Ne cp_manor_event ale prostě jen Manor.
Hra se načetla a já si vybral demomana. Ukázalo se že na mapě už někdo je, ale když jsem se podíval do statistik, byl jsem tam jen já. Nikdo u červených, modrých nebo jako spectator.
Napsal jsem do chatu : Kdo jsi?
Žádná odezva. Najednou můj demoman začal hořet… Pyro říkám si.. Pak ale demoman začal řvát bolestí tak, jak jsem to ve hře ještě nikdy neslyšel. To mě vylekalo tak že jsem ze serveru okamžitě odešel. Prostě scarequit.
Když jsem se uklidnil, všiml jsem si že se znova objevilo okýnko pro výběr serveru. Mapa už se nejmenovala Manor ale “Pojď zpět, potřebujeme tě.” Připraven na vše jsem se znova připojil.
Spawnul jsem se někde nad propastí a okamžitě jsem umřel. Zatím co jsem čekal na respawn kamera najela na zvláštní místo. Nebylo tam vidět ale všiml jsem si bílých a modrých pruhů naprotí sobě a nějakých černých siluet.
Další respawn byl v temné místnosti byla zvláštní a ze sluchátek se ozýval tichý šum. Když jsem vyšel ven, spatřil jsem to co uvidíte když jste OOB (out of bounds - mimo mapu). Prostě bílá plocha a na konci byla železná brána.
Pak se v chatu napsalo : Jsi volný. Zmátlo mě, že před správou nebyl žádný nick. Neváhal jsem a šel k bráně. Když jsem prošel skrze ní na zemi byla bílá čára. Nalevo od ní byla modrá a na druhé straně červená. Za nima byly členové obou týmů a všech tříd. Byli oběšení. Některým z nich chyběly končetiny. Vždy když jsem se podíval na demomana za kterého jsem hrál, obrazovka začala šumět a obráz mizet.
Když jsem se podíval pryč, obraz se vrátil do normálu. Po pátém odvrácení pohledu od demomana hra zamrzla a oběčenci byli pryč. Do chatu se napsalo : “PROČ?” A pak hra spadla.
Když jsem klikl na TF v seznamu her, začal se updatovat. V poznámkách o updatu bylo jen tohle : ”- Spraveno” Od té doby jsem TF2 Nezapnul...

Pozor na to s kým hrajete!

A protože je tahle legenda jednoduchá na vyzkoušení, otestoval jsem jí na sobě :D




Žádné komentáře:

Okomentovat