Prohledat tento blog

středa 20. srpna 2014

The Sims - Your Friend

Hra sims má v čr nejen díky Indianovi opravdu velkou komunitu. I v této hře ovšem bloudí démon který si doslova užívá smrt.
Nikdo neví kde se vzal nebo zda je potřeba splnit nějaké podmínky aby se objevil. Poprvé o něm byla zmínka v jednom z vyprávění jednoho hráče této hry.
Rozhlodnul jsem se že si založím novou rodinu. Vytvořil jsem mámu, tátu, a dvě děti. Jednoho dne když byla matka v parku, začal jí sledovat počítačem řízený sim. Měl zvláštní obličej. Vypadal skoro jako glitch. Dlouhý a široký nos, obočí zkroucené tak, že vypadal jako by byl naštvaný. Nejdřív mě to pobavilo. Na podobné věci jsem byl v  této sérii zvyklý. V prvním díle jednou můj simík řekl něco co znělo jako : Jsi můj.
Prostě… Jsem to nebral vážně.
Když jsem poslal simíka matku domů, ten zvláštní sim šel za ní. Nešel do domu, jen stál před ním a vypadalo to jako kdyby čekal. Zamkl jsem všechny dveře a čekal co se bude dít… Divný sim nakonec odešel.
Další den jsem poslal simíka matku i s dětmi do parku. Divný sim tam zase stál a pozoroval jí. Zvláštní bylo že když už počítačem řízený sim někoho sleduje, dojde až k němu a začne rozhovor. Tenhle ne, udržoval si určitou vzdálenost a zíral.
Dalších pár dní probíhalo stejně. Nikdy nesledoval manžela nebo děti. Pořád jen matku. Policii jsem také nemohl zavolat, ta pomůže jen když je zloděj přímo v domě.
Začalo mě to hodně znervózňovat a tak jsem se rozhodl že pošlu simíka matku ať s tím divným promluví. Jak k němu došla, ukazatel hladu klesl na nulu a ona zemřela.
Zatím co normální simíci se rozbrečeli, ten divný se jen otočil a odešel. Byl jsem sice naštvaný že mi umřel jeden simík, na druhou stranu jsem byl rád, že je ten divný pryč.
Další den simík otec požádal o práci přesčas. Klikl jsem na ano a najel na můj dům. Ten byl naprosto celý v plamenech! Bylo to zvláštní, když je požár v domě tak za prvé nikdy není tak velký a za druhé, hra vás upozorní. Dva simíci děti zatím křičeli v domě a nakonec také zemřeli.
Zatím co poslední živý sim se snažil uhasit požár, ten divný tam jen stál před domem, a vypadalo to že se dokonce směje.
Když byl požár uhašen, rozhodl jsem se že smažu tenhle účet a založím si novou hru. Ještě před tím jsem chtěl ovšem zjistit kde ten divný sim bydlí a podpálit jeho dům.
Bydlel ve zvláštně vypadající chatce v kopcích. Všechny zdi byly tmavě zelené a všude po zemi byly hromádky popela.  Zkusil jsem zazvonit, ale nikdo neotevřel. Zazvonil jsem podruhé a zobrazila se bublinka s jeho hlavou a textem : VYPADNI!
Na třetí nebo čtvrtý pokus konečně otevřel a měl na sobě krvavou zástěru. Vlezl jsem do domu a šel k plotně. Po chvíli se mi podařilo pomocí trouby zapálit kuchyni. Rychle jsem poslal simíka z baráku, ale ten divný sim zamknul dveře. Neměl jsem se jak dostat ven. Můj poslední sim umřel taky. Okamžitě jsem se odhlásil a smazal tenhle ůčet. Od té doby jsem sims už nezapnul.

I ze hry jako je sims se může stát noční můra!

Žádné komentáře:

Okomentovat