Prohledat tento blog

sobota 16. srpna 2014

Kinect a duchové

Tak, tohle bude chtít malinkou předmluvu. Mezi fanoušky paranormálních jevů je znám jeden fenomén nazvaný EVP - Electronic Voice Phenomena. Jde vlastně o zaznamenávání zvuků duchů na elektronické přístroje. Ať už audio, nebo video.
Ukázalo se ovšem že zachytit paranormální jevy dokáže i kinect. A jak že se na to přišlo?
Sám to přesně nevím. Někdy 4 roky zpátky toho byl plný internet. Spousta webů o tom psalo. Takže dost možná si spousta z vás už při přečtění titulku řeklo OOOOLD. A pro ty co to neznají, mám jednu historku od někoho co si to zažil na vlastní kůži.
Kinect jsem si koupil prakticky hned po tom co vyšel. Byl jsem na něj opravdu natěšenej. Bylo na to spousta nástrojů a já jako programátor jsem si s ním užíval hodně srandy. Asi půl roku po koupi mi umřela babička.  Po pohřbu jsme se měli sejít u ní doma a protože přijelo i spoustu malejch bratránků a sestřenic, napadlo mě že vezmu kinect sebou ať se trošku uvolní.
Po dvou hodinách blbnutí se děti unavily a šly si sednout do kuchyně na lavici. Když jsem je zahlídl jak pijí čaj, šel jsem xbox vypnout. Blížil jsem se ke konzoli a jen tak očima mrknul na obrazovku… Všiml jsem si ovšem že kromě mě detekuje kinect další postavu na gauči za mnou. Pochopitelně jsem se otočil, ale nikdo tam nebyl.
Těžko říct co ten Kinect zachytil. Já ho nemám a nejsem si jistý jestli si ho někdy pořídím :D

Kinect je výbavou mnoha lovců duchů!

Žádné komentáře:

Okomentovat