Prohledat tento blog

pondělí 22. září 2014

Změť písmen

Jednoho večera jsem neměl co dělat. Jen tak jsem surfoval po internetu a hledal něco čím bych zabil čas. Narazil jsem na nějaký ripoff fóra 4chan a tak jsem ho začal projíždět. Všechny posty byly jen nesmyslná změť písmen. Jako kdyby někdo nainstaloval redakční systém a pak ho testoval pouhým mlácením do klávesnice.

Po chvíli scrollování jsem si všiml že se tu určitý text opakuje pořád dokola. Vždy začínal http a končil .com Říkal jsem si že to bude nejspíš spambot, ale jak jsem psal, neměl jsem co dělat. Stáhl jsem tedy antivir a klikl na odkaz.

Celý web byl prakticky složen z reklam… Typickej spambot, říkám si, a instaluju adblock. Když jsem refreshnul stránku, celý web byl jen oranžová kostka a uprostřed nápis download. Nedalo mi to, a klikl jsem.

Stáhl se mi soubor 432b.zip Ten obsahoval emulátor gameboye a romku 432b.gba. Celkem natěšeně jsem romku spustil. Grafika hry se hodně podobala Final Fantasy. Ovšem s tím rozdílem že místo credits se přesunula rovnou do hlavního menu s jednou možností, play.

Zmáčkl jsem X a konečně naběhla hra. Byla to celkem jednoduchá hra ve stylu běhání do nekonečna. Já v roli jakéhosi mladíka, a za mnou smečka vlků. Mladík vypadal trochu jako Link ze série Legend of Zelda. Akorát místo zelené byl oblečen v hnědé.

Po přibližně páté smrti jsem si všiml něčeho zvláštního. Vždy když jsem byl chycen vlky, hodovali na mé postavě p něco déle. S každou další smrtí byla moje postavička čím dál bledší a vypadala víc a víc unaveně.

Asi po padesáté smrti obrazovka s vlky hodujícími na mém těle trvala dobrých 20 sekund. Pak se hra sama od sebe vrátila do menu kde přibyla možnost continue. Vybral jsem jí a… Nestalo se nic. Místo mojí postavy tam ležela jen má kostra. Po dvaceti sekundách se hra opět přesunula do menu a opět přibyla další položka, tentokrát nazvaná Bonus. Když jsem jí vybral, hra začala ukazovat obrázky těl v různých stupních rozkladu. Nakonec ukázala obrázek vlka s krvavýma očima a z repráků se ozvalo hlasité zavrčení.

Zajímalo by mě kdo a proč tuhle romku udělal. Co ho k tomu vedlo? A Kdo byli ti mrtví lidé? . . . Těžko říct.


To jen tak... Ilustračně

Žádné komentáře:

Okomentovat