Prohledat tento blog

pondělí 21. července 2014

CS 1.6 de_darkness

O téhle pastě jsem slyšel poprvý v životě. Přišla mi ovšem tak zajímavá že jsem se rozhodl nechat si jí nakonec. O jednašestce spousta lidí říká, že je to pořád nejlepší CSko pod sluncem.
A i tahle hra má svá temná zákoutí. Říká se, že existuje mapa nazvaná de_darkness. Je to v podstatě klasická mapa ničím nevybočující z řady. Má spoustu temných míst tak je ideální na partyzánský spůsob hraní. Na mapě byly dva zaručený způsoby jak sbírat killy (nebo fragy, chcete li).
První bylo campování na vyvýšených místech. Díky temnotě mapy bylo prakticky nemožné snipera jen tak najít. Další způsob byl zajímavější. Uprostřed mapy bylo malé bludiště kde se dalo dobře zašít, protože díky četným záhybům jste se prakticky pokaždé dostali do slepého místa nepřítele.
Jedna z “obětí” mapy vyprávěla, že asi po pěti kolech hraní začal slyšet vrzavé zvuky. Každý kdo hrál CS ví, že takové zvuky se tam jen tak neobjevují. Později začal slyšet kolem sebe kroky. Nebyl to ovšem ten zvuk na jaký byl zvyklý. Znělo to jako kdyby se někdo procházel v těžkých vojenských botách po plechové střeše.
Po dalších pěti kolech si všiml že na mapě je další postava. Byla vzadu v lesích za hranicemi mapy. Hráč byl zvědavý, vzal sniperku a pokusil se na něj zazoomovat. Postava ovšem zmizela. Další kolo se ho pokusil znovu najít. Zamířil z bezpečné vzdálenosti a vystřelil…
Nic se nestalo. Než se pokusil vystřelit znova, bot ho zabil. Hráč byl už unavený a tak se chystal hru vypnout. 3… 2… 1… A hra zamrzla. Na obrazovce bylo černo a dole v rohu stála ta tajemná postava. Vypl tedy počítač ale… Postava nezmizela. Když si hráč uvědomil že to není součást hry ale odraz monitoru, zmizela.
Tenhle obrázek jsem zprasil sám, tahle legenda nemá žádné obrazové materiály.

Žádné komentáře:

Okomentovat